Robert1955 schreef op 27.04.2009 om 16:41:32:Welkom op deze site.
Je schrijft dat niemand je pincode weet,dat klopt dus niet want er is gepint.

Ik heb een paar vragen.
Je hebt aangifte moeten doen,daarin moet je aangeven wanneer jouw pas voor de eerste keer vermist werd,welke datum heb je opgegeven?
Kreeg je zomaar een nieuw pasje toen je deze aanvroeg?
De pintransacties,dateren die van de tijd dat je al een nieuwe pas uitgereikt hebt gekregen? (bij uitreiking van een nieuwe behoort de oude pas namelijk geblokkeerd te worden).
Heb je de bank verzocht om de beelden van de pintransacties veilig te stellen? (Vaak is daarop de persoon te zien die aan het pinnen is)
Verzoek er alsnog om (maar ik vrees dat er al te veel tijd verstreken is)
Footlocker gebeld? Je weet nooit of die nog beelden tot hun beschikking hebben. Tijdstip van de transactie staat op je afschrift.
NB. Je rept over een
zogenaamde afdeling, ik kan je vertellen dat die afdeling wel degelijk bestaat (zoals iedere bank er trouwens 1 heeft) en dat daar zéér serieus omgegaan wordt met de meldingen die gedaan worden.
Mvg.....Robert1955
Bedankt voor je reactie Robert,
Ik weet nog dat ik op een vrijdag een betaling heb ik gedaan op internet achter mijn bureau. De volgende dag was ik een weekendje weg. Toen ik dus zag dat mijn pinpas de volgende dag niet in mijn portemonnee lag, ging ik er eigenlijk blind van uit dat mijn pinpas nog op me bureau lag. Dat is de reden waarom ik pas zo laat mijn pas heb laten blokkeren.
Over de camera beelden.. Ik dacht dus namelijk dat hun dat automatisch wel deden. Als het zo is dat me pas gestolen is, dan wil ik inderdaad graag weten wie het zou hebben gedaan.
Het kan overigens toch ook niet zijn dat er teveel tijd is verstreken en dat ik daarddoor die camerabeelden niet meer kan zien?? aangezien hun er zo'n 3 tot 4 weken over hebben gedaan om onderzoek te doen? Ook moest ik bij de politie een week wachten voordat ik aangifte kon doen..
Ik zit nu nog te orienteren over het gebruik van
rechtsbijstand.