Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1
Voorstellen? (Gelezen 721 maal)

JeroenvanderSt.
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Jeroen R. vanderSt.,
Leugendetector.

Op de grens
Geslacht: female

Voorstellen?
06.09.2009 om 11:22:02

Is er geen voorsteltopic ? Ik bedoel dat je je voor kunt stellen als nieuw lid zoals het in een community wel vaker gebeurd? Bijvoorbeeld op motor-forum.nl (klikkerdeklikklakklok) kan dat, maar hier niet of ik moet verkeerd kijken. Ik mis ook een ideeën bus dus open maar een nieuw topic om dit te ventileren.

Voorstellen JeroenvanderSt. :
Ik ben JeroenvanderSt. mijn beroep is leugendetector en daarnaast student. Ik ben zelf goed geholpen door dit forum en heb een hoop centen in mijn zak gehouden, waarvan ik een deel vervolgens gelijk weer overgemaakt heb naar deze site.

Geweldig dat er mensen zoals jullie bestaan en omdat ik jullie en de website opgelichtopinternet.nl een warm hart toedraag kopieer ik dit maar even hier neer : U kunt uw geste overmaken klik hier voor rekeningnummer tnv. "Stichting Stop Internetoplichting" Ik vind dat dit iniatitief gesteund moet worden!

Groeten Jeroen.

Aangepast:
Posting even aangepast door Divra. Jeroen je hebt een Persoonlijk Bericht.
Naar boven

Al is de leugen nog zo mooi, Jeroentje krijg je niet uit de plooi.

IP Gelogd

HM
Gold Member
Afwezig

Re: Voorstellen?
Reactie #1 - 13.09.2009 om 23:41:32

Volgens mij is er niet zoveel behoefte aan even "voorstellen" op dit forum. Kan ik me overigens wel iets bij voorstellen.

De ideeënbus loopt ook nog niet echt vol. Nog even aankijken of .....?
Naar boven

IP Gelogd

just_me
Senior Member
Afwezig

Re: Voorstellen?
Reactie #2 - 13.09.2009 om 23:50:56

Hmm dacht dat mistery HM zich/haar ging voorstellen LOL Van mij mag het weg hoor
Naar boven

IP Gelogd
Pagina's: 1

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?