Ik heb het gedaan, alleen dan binnen Nederland, mijn baan opgezegd, en manlief gevolgt. Alleen op voorwaarde, dat ze ook een baan voor mij hadden

Na 2 jaar zelfde verhaal, weer de boel opgepakt, en weer terug naar de andere kant van Nederland. Zo hebben we wat gezien van Nederland

Dit was niet voor werk, maar voor sport, totdat hij naar het buitenland kon, toen heb ik gezegd dan ga je maar alleen, ja geld is niet alles, (geen shopper

) Ben alleen mee geweest naar het buitenland voor de mooie wedstrijden en de toernooien, en daarmee genoeg buitenland gezien.
De andere keus was, ik door de week hier blijven en in het weekend naar hem toe, leek mij ook geen optie, ik heb alleen gezegd, ik ga steeds weer mee, totdat er kinderen zijn, en dan ga ik terug naar mijn geboorteplaats, dus niet die van hem (scheelt 160 km) en dan ga je wonen waar ik wil wonen.
En over mijn baan, ik heb jaren gedaan waar ik voor had geleerd, en dus op mijn krent gezeten op een kantoor, ik doe nu iets heel anders, doe daarnaast nu ook een mbo opleiding voor dit vakgebied, en loop de hele dag mijn benen onder mijn lijf vandaan, had ook nooit gedacht dat ik dit werk leuk zou vinden, ben er in gerold bij toeval.
Maar nu zou ik eigenlijk niet weer terug willen.