_Bramsma_ schreef op 29.09.2009 om 16:28:53:Eh, Een katvanger.
Maar dit staat toch allemaal al uitgebreid in het Radar forum ???
Alle info was al bekend.
Dr_V heeft een kopie van zijn paspoort overigens, uit de mailbox.
Kat in-t-bakkie voor justitie lijkt me.
Omdat de naam hierboven al bij de aangiftes staat denk ik dat de katvanger wel mag noemen? :
Anders lijkt het me vrij zinloos om uberhaupt iets te posten,
behalve "ik ben opgelicht" , "ik ook" , etc.
Qassem (Naim Atieh) Afrawi , uit uittreksel KvK
BSN / SoFi etc. zijn ook bekend
Het radar forum ruimt erg rigoreus op lijkt het.
Het vervelende is dat je met een katvanger dus niet de echte dader te pakken hebt. Meestal is dat (zonder overigens te discrimineren) de een of andere kansarme jonge buitenlander (lijkt het althans hier op) die zijn pasje/pin voor een paar honderd euri verkoopt aan een ander.
Uiteraard is de rekeninghouder verantwoordelijk voor wat ermee gebeurd, maar bij kale kippen valt weinig te plukken.
Gluur eens in het eindhoven topic, dat lijkt op grote schaal erg op deze zaak, en tel eens het aantal bankrekeningen wat daar misbruikt is van katvangers, en wat erg genoeg vanwege prioriteiten binnen het politiekorps nu al meer dan twee jaar doorgaat, tot op de dag van vandaag.

Frappant is dat twee stel ouders hun jong uit de shit lijken te halen door alles terug te betalen (zie lijstje Geld Terug), maar het kan dus betekenen dat de echte crimineel achter deze zaak ook nog andere rekeningen achter de hand heeft.