Robert1955 schreef op 12.03.2010 om 12:05:32:@ Boos1, ik zou van mijn bank opheldering eisen als ik jou was.
Het geld wat gestort is door de klant gaat namelijk onderweg ergens een eigen leven leiden en wordt hersteld (op de verkeerde manier) door jouw bank (Tja goed lezen is ook een vak

).
Daardoor komt er geld binnen op de rekeningen die niet vermeld staan op jouw website.
Iets wat dus onmogelijk moet zijn, want de bewuste rekeningnummers zijn namelijk niet ingevuld op de betaalopdracht.
Dit moet dus handmatig door een medewerker gedaan zijn en dat mag nu eenmaal niet.
Als je géén bevredigend antwoord krijgt zou ik daar mijn conclusies uit trekken!
Mvg.....Robert1955
Robert, voor de duidelijkheid:
Mijn klant heeft wat besteld via de website waar banknummer C op staat vermeld.
Ik als persoon heb 3 verschillende rekeningen.
A = paypal
B = Prive
C = Zakelijk
Mijn klant heeft eerst het verschuldige bedrag overgemaakt op rekening A = paypal dus.
Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen is mij een raadsel, want dit account is bij niemand bekend. Ik heb vervolgens dit geld retour gestuurd naar haar via paypal en verzocht om zich aan de regels en richtlijnen van mijn website te houden, en het geld over te maken naar het rekeningnummer op de website.
Mijn klant heeft toen vervolgens het bedrag overgemaakt op rekening B = Prive rekening SNS bank.
Hoe ze dit ook weer voor elkaar heeft gekregen is mij ook nog steeds een raadsel, want ook dit banknummer is bij niemand bekend. Echter ik kwam hier pas na een week achter, want ik gebruik deze rekening nagenoeg niet. Toen ik eenmaal zag dat mijn klant op mijn SNS prive rekening het geld had gestort, heb ik dit geld ook weer retour gezonden naar haar ING rekening. Echter de volgende dag kreeg ik van de ING bank wel netjes een brief namens mijn klant, dat er per abuis geld op mijn SNS bank was gestort, en dat het niet voor mij bestemd was en of ik het terug wilde storten binnen een bepaalde tijd (wat ik dus de vorige dag al gedaan had). Als ik niet aan het verzoek van de ING bank wilde voldoen, dan zou de ING bank mijn gegevens doorgeven aan mijn klant.
Ik heb wel aan mijn klant achteraf gevraagd hoe ze achter mijn paypal en priverekening is gekomen, echter daar heb ik nooit duidelijk antwoord op gekregen.