Trtweety
Nieuw OOI lid
Afwezig

Supporter OpgelichtOpInternet. nl
|
Hallo,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik kwam hier terecht na de uitzending van Kassa. De reden van mijn bericht is het volgende:
Ik had contact via een datingsite (lexa) en een "leuke man" leren kennen (chrisdamian), maar deze persoon is duidelijk niet wie die is op het profiel, zo bleek een paar wk geleden.
Aangezien ik al eerder vreemde figuren had meegemaakt, ben ik altijd erg voorzichtig. Dus ik had alle gegevens die ik van hem kreeg opgeslagen in een document. Maar hij was betaald lid en nog premium member ook. We wisselden msn adressen uit het het klikte heel erg goed. Hij kwam aardig, attent en betrouwbaar over. Hij werkte bij de recherche woonde op zichzelf, was heel open. Liet foto's zien van zijn huis, zichzelf met zus, zijn huisdier etc. Uiteindelijk door een soort van grap kwam mijn beste vriendin ook in contact met hem via msn. Bleek dat hij ook hyves had, dus daar werden we ook allemaal vrienden van elkaar. We wisselden mobiele nrs uit en belde een paar keer. Uiteindelijk een date gepland. In de week voor de date zaten we op msn en ging hij ineens offline. Ik heb toen een aantal dagen niks gehoord, dus had gelijk al een gevoel hier klopt iets niet. Heb hem dat ook laten weten via diverse berichten. Uiteindelijk kreeg ik een bericht terug dat zijn vader plots in het ziekenhuis was opgenomen. En dat hij daarom niet had gereageerd. Ik bleef mijn twijfels houden, maar uiteindelijk wist hij me er toch voor bijna 90% ervan te overtuigen dat het waar was. Het ging weer beter met zijn vader, dus de date kon gewoon doorgaan. We hadden vlak voor de date nog contact via msn en alles leek goed te gaan. Ik had nog wel gezegd, eerst zien dan geloven, want hij wist dat ik mensen niet snel vertrouw. Uiteindelijk bleek wat ik dus diep in mijn hart eigenlijk wel wist. Deze persoon was te mooi om waar te zijn, want toen ik ter plaatse kwam op de plek waar we hadden afgesproken was hij er niet. Ik had het gelijk door dat het niet klopte. Dus ik belde hem... stond zijn telefoon uit. Toen wist ik het zeker en ben ik ook direct naar huis gegaan. Blijkbaar had meneer dat niet verwacht, want ik kwam op msn en hij was er ook. Vervolgens sprak ik hem aan en werd ik uiteraard door hem geblocked. Op hyves heeft hij toen al zijn vrienden verwijderd inclusief mezelf en die vriendin van mij!
Doordat ik zo slim was alles op te slaan ben ik inmiddels in contact gekomen met andere vrouwen die ook contact met hem hebben gehad via Lexa, hyves en facebook en heb inmiddels ook 8 meldingen terug gekregen waarbij ongeveer hetzelfde gebeurd is. Hij heeft mooie praatjes, maar deugd niet!
Bewijs aanwezig van hyves berichten en msngesprekken en wat korte berichten op de datingsite + reacties van andere vrouwen.
Het trieste van dit alles vind ik nog het volgende: Er is hier al ruim een jaar geleden melding van gemaakt bij Lexa door een andere vrouw en tot op de dag van vandaag is er niks mee gebeurd. Hierdoor kon/kan deze persoon ongestoord nieuwe slachtoffers maken van emotionele oplichting. Hoe kan een datingsite die claimt betrouwbaar en veilig te zijn zulke mensen gewoon hun gang laten gaan met deze emotionele oplichting!!! Je verliest zo echt het vertrouwen in het hele internet dating gebeuren.
Ik kreeg van Lexa het bericht terug dat ze hier niks aan kunnen doen, omdat meneer zich op de website aan de regels houdt. Of te wel ze houden liever een betaald lid aan.
Ik vind het zo triest dat zulke mensen gewoon ongestoord hun gang kunnen gaan. Is er nog iets anders wat ik kan doen?
greettzzz Trudy
|