Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1 2 3 ... 8
Voorstelrondje. (Gelezen 15998 maal)

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Geslacht: male

Voorstelrondje.
17.05.2010 om 22:14:14

Beste iedereen,

ik ben zelf niet opgelicht of benadeeld door ook maar enige webwinkel/persoon.
ik ben hier omdat ik zoveel respect heb voor de mensen die dit doen dat ik toch besloten heb om zelf mijn steentje bij te dragen voor zover het kan. ik hou zelf al heel lang opgelichtopinternet en voorheen natuurlijk internetoplichting.nl goed in de gaten, en dat heeft nu al een 10tal keren ertoe geleid dat ik toch mijn vrienden/familie heb kunnen overhalen om ergens iets niet te kopen.

Natuurlijk zou ik mijzelf uitgebreid willen voorstellen maar doe ik dit niet voor mijn eigen privacy en veiligheid aangezien oplichters deze website natuurlijk ook lezen.

nogmaals zal ik zelf alle forum posts goed in de gaten houden en helpen waar ik kan zodat we samen kunnen proberen om weer een aantal oplichters toch achter tralies te krijgen en proberen om mensen hun zuurverdiende geld terug te geven!!

Greetings,
Lagonas
Naar boven

Kreet van de week: It is more important to know where you are going than to get there quickly. Do not mistake activity for achievement.
  IP Gelogd

mathpat
Gold Member
Afwezig

Volg ons ook op
twitter en facebook!

Re: Voorstelrondje.
Reactie #1 - 18.05.2010 om 07:23:36

Loganas schreef op 17.05.2010 om 22:14:14:
Beste iedereen,

ik ben zelf niet opgelicht of benadeeld door ook maar enige webwinkel/persoon.
ik ben hier omdat ik zoveel respect heb voor de mensen die dit doen dat ik toch besloten heb om zelf mijn steentje bij te dragen voor zover het kan. ik hou zelf al heel lang opgelichtopinternet en voorheen natuurlijk internetoplichting.nl goed in de gaten, en dat heeft nu al een 10tal keren ertoe geleid dat ik toch mijn vrienden/familie heb kunnen overhalen om ergens iets niet te kopen.

Natuurlijk zou ik mijzelf uitgebreid willen voorstellen maar doe ik dit niet voor mijn eigen privacy en veiligheid aangezien oplichters deze website natuurlijk ook lezen.

nogmaals zal ik zelf alle forum posts goed in de gaten houden en helpen waar ik kan zodat we samen kunnen proberen om weer een aantal oplichters toch achter tralies te krijgen en proberen om mensen hun zuurverdiende geld terug te geven!!

Greetings,
Lagonas

Een verlaat welkom dan op de site. Valt me alleen op dat je nickname en de naam onder je bericht niet gelijk zijn Steek Tong Uit
Naar boven

IP Gelogd

MataHari
Senior Member
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #2 - 18.05.2010 om 07:54:28

Welkom Smilie
Voor mij geldt hetzelfde, ik ben nooit opgelicht maar probeer zoveel mogelijk mensen te behoeden voor oplichters en advies te geven als het helaas toch gebeurd is. En zo zijn er wel meer vrijwilligers hier, maar extra hulp kunnen we altijd gebruiken!  Koel
Naar boven

IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #3 - 18.05.2010 om 08:04:50

mathpat schreef op 18.05.2010 om 07:23:36:
Een verlaat welkom dan op de site. Valt me alleen op dat je nickname en de naam onder je bericht niet gelijk zijn Steek Tong Uit

dat klopt inderdaad:) dat heeft met de vele gebruikersnamen te maken die je moet invullen:P. Heb het 1 en anders door elkaar gehaald.
Naar boven

Kreet van de week: It is more important to know where you are going than to get there quickly. Do not mistake activity for achievement.
  IP Gelogd

PerlMonger
Global Moderator
Afwezig

Al is de boef nog zo
snel.... vul maar
in....

Third rock from the sun

Reactie #4 - 18.05.2010 om 23:11:04

Loganas schreef op 18.05.2010 om 08:04:50:
dat klopt inderdaad:) dat heeft met de vele gebruikersnamen te maken die je moet invullen:P. Heb het 1 en anders door elkaar gehaald.

Je kunt je schermnaam in Gebruikers Centrum nog altijd aanpassen zodat hij wel klopt Knipoog

Welkom overigens hier, vele handen maken licht werk, dus go for it !!
Naar boven

<-- Alle benodigde informatie vindt u in het zijmenu HANDIG

** Geen aangifte = Niet opgelicht ** Geen informatie = Niet gedupeerd **

De kreet van nu: Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. (Albert Einstein)
  IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #5 - 18.05.2010 om 23:21:52

nja ik laat het nu maar zo:) die ene letter is ook niet zo een probleem:) en ik ben al flink op weg met zoiezo www.allesvoorniets.com om meer slachtoffers uit te sluiten. voor meer informatie hierover kan je me natuurlijk een berichtje sturen of me uitnodigen voor de chat:)

groetjes,
loganas
Naar boven

IP Gelogd

thirs.
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Voorstellen
Reactie #6 - 20.07.2010 om 21:12:16

Ik stel me dan toch ook maar even voor,

Ik ben Thirsa, amateur fotograaf, redelijk jonge meid en zit meeste van de tijd die ik over heb toch wel op internet.
Via mijn zoektocht van een iPhone begin ik steeds meer te kijken op Marktplaats o.i.d naar nepadvertentie's, en heb bij verschillende TV-shows dit forum al een keer voorbij zien komen.

Ik heb een aantal keer al meegelezen, en de mensen die hier echt tijd insteken, helemaal top!
Je hoort zoveel verhalen over internetoplichting, het is gewoon te gek voor woorden.

Ik hoop dat ik zelf ook een steentje kan bijdragen, dus ik spring gewoon het forum rond!

Tot op het forum!
Groetjes, Thirsa
Naar boven

IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #7 - 20.07.2010 om 21:35:12

kijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! eeh.. hoe minder oplichting

goed dat je er bent:) vele handjes maken lichter werk Smilie
Naar boven

IP Gelogd

cyberjunkie
Full Member
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #8 - 21.07.2010 om 00:08:55

Ook van mij een warm welkom Thirsa.

Veel succes met het meehelpen van boefjes opsporen  Smilie
Naar boven

De kreet van nu: Oordeel nooit over andermans pijn, het kan morgen de uwe zijn.
  IP Gelogd

ook ikke
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #9 - 29.07.2010 om 10:29:50

hoi, ik ben Saskia en helaas twee keer opgelicht via marktplaats.

heel toevallig kwam ik op dit forum terecht omdat ik nl. nét een betaling wilde overmaken naar iemand (uiteraard ook via MP) en zijn naam blijkt zeer berucht hier te zijn!  Schokkend

ik ben heel blij met dit forum want anders had ik nou 55 euro overgemaakt en nooit meer terug gezien!
Naar boven

IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #10 - 29.07.2010 om 10:38:46

heel goed dat je dit nu gevonden hebt!

naar wie wou je het geld overmaken? dan kunnen we even kijken hoe lang het geleden dat deze persoon voor het laatst heeft opgelicht en of deze meneer/mevrouw dus opnieuw begint of al heel lang bezig is.

dus het rekening nummer zou perfect zijn, het email adres en de link naar de marktplaats advertentie (Deze staat in de EERSTE mail die je van marktplaats ontvangt nadat je hebt gereageerd op zijn advertentie)
Naar boven

IP Gelogd

sphackr
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #11 - 30.07.2010 om 00:54:39

sphackr, aangenaam
Naar boven

IP Gelogd

mathpat
Gold Member
Afwezig

Volg ons ook op
twitter en facebook!

Reactie #12 - 30.07.2010 om 09:17:45

sphackr schreef op 30.07.2010 om 00:54:39:
sphackr, aangenaam

Je liep hier al even rond toch? Even goed een hartelijk welkom.
Naar boven

IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #13 - 30.07.2010 om 09:32:19

mathpat schreef op 30.07.2010 om 09:17:45:
Je liep hier al even rond toch? Even goed een hartelijk welkom.

ik begreep eerlijk gezegd ook totaal niks van zijn toevoeging aan dit topic maar ik denk dat die gewoon gedag zei tegen "ook ikke"
Naar boven

IP Gelogd

oudje75
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #14 - 30.07.2010 om 12:10:16

Ik wil mij ook even voorstellen, dat is wel zo netjes natuurlijk. Ik noem mij hier Oudje75.
Een poos geleden las ik ergens een link naar dit forum en sindsdien lees ik bijna dagelijks mee.
Gelukkig ben ik zelf niet opgelicht op internet.
Maar ik heb grote bewondering voor de moderators en de vrijwilligers die hier actief zijn.
Jammer genoeg ben ik geen kei op de computer.
Daarom heb ik afgelopen maandag maar een bijdrage overgeboekt op de rekening van OOI.
Ik vond dat jullie dat wel verdienen.
Naar boven

IP Gelogd
Pagina's: 1 2 3 ... 8

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?