Dit is meer een vraag dan een onderwerp, maar ik zie zo gauw geen andere manier om een
moderator te benaderen.
Mijn vraag is als volgt.
Vorige week heb ik een topic aangemaakt in verband met een mogelijke oplichting.
Ik zal het hele verhaal niet herhalen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en ik geloof sterk dat het (in tegenstelling tot oplichting) een vervelende samenloop van omstandigheden is geweest, ondanks dat tussenkomst van deze site heeft bijgedragen tot een snelle positieve oplossing.
Echter, als ik nu bijvoorbeeld de naam van de betrokkene intik in GOOGLE, dan worden nog steeds verwijzingen naar deze site (en de topic) getoond, terwijl de topic reeds is verwijderd. Ik vind eigenlijk dat er geen enkele verwijzingen meer zouden moeten zijn, nu de zaak is opgelost, maar meer nog vanwege het feit dat er naar mijn mening zeer waarschijnlijk geen sprake was van (poging) tot oplichting.
De verkoper blijft zo (wellicht ten onrechte) tot in de lengte van dagen tot potentiele oplichter gebrandmerkt.
Kan iemand hier iets over zeggen.
Wat is bijvoorbeeld het beleid van de site op dit gebied ??. Zijn hier termijnen voor??.