Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1
Traceerbaarheid data "OpgelichtopInternet" (Gelezen 993 maal)

neoleo
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Traceerbaarheid data "OpgelichtopInternet"
20.05.2010 om 22:02:53

Dit is meer een vraag dan een onderwerp, maar ik zie zo gauw geen andere manier om een moderator te benaderen.
Mijn vraag is als volgt.

Vorige week heb ik een topic aangemaakt in verband met een mogelijke oplichting.
Ik zal het hele verhaal niet herhalen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en ik geloof sterk dat het (in tegenstelling tot oplichting) een vervelende samenloop van omstandigheden is geweest, ondanks dat tussenkomst van deze site heeft bijgedragen tot een snelle positieve oplossing.

Echter, als ik nu bijvoorbeeld de naam van de betrokkene intik in GOOGLE, dan worden nog steeds verwijzingen naar deze site (en de topic) getoond, terwijl de topic reeds is verwijderd. Ik vind eigenlijk dat er geen enkele verwijzingen meer zouden moeten zijn, nu de zaak is opgelost, maar meer nog vanwege het feit dat er naar mijn mening zeer waarschijnlijk geen sprake was van (poging) tot oplichting.
De verkoper blijft zo (wellicht ten onrechte) tot in de lengte van dagen tot potentiele oplichter gebrandmerkt.
Kan iemand hier iets over zeggen.
Wat is bijvoorbeeld het beleid van de site op dit gebied ??. Zijn hier termijnen voor??.
Naar boven

IP Gelogd 2

Edmo
Global Moderator
Aanwezig

Re: Traceerbaarheid data "OpgelichtopInternet"
Reactie #1 - 20.05.2010 om 22:09:24

neoleo schreef op 20.05.2010 om 22:02:53:
Dit is meer een vraag dan een onderwerp, maar ik zie zo gauw geen andere manier om een moderator te benaderen.
Mijn vraag is als volgt.

Vorige week heb ik een topic aangemaakt in verband met een mogelijke oplichting.
Ik zal het hele verhaal niet herhalen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en ik geloof sterk dat het (in tegenstelling tot oplichting) een vervelende samenloop van omstandigheden is geweest, ondanks dat tussenkomst van deze site heeft bijgedragen tot een snelle positieve oplossing.

Echter, als ik nu bijvoorbeeld de naam van de betrokkene intik in GOOGLE, dan worden nog steeds verwijzingen naar deze site (en de topic) getoond, terwijl de topic reeds is verwijderd. Ik vind eigenlijk dat er geen enkele verwijzingen meer zouden moeten zijn, nu de zaak is opgelost, maar meer nog vanwege het feit dat er naar mijn mening zeer waarschijnlijk geen sprake was van (poging) tot oplichting.
De verkoper blijft zo (wellicht ten onrechte) tot in de lengte van dagen tot potentiele oplichter gebrandmerkt.
Kan iemand hier iets over zeggen.
Wat is bijvoorbeeld het beleid van de site op dit gebied ??. Zijn hier termijnen voor??.

Zodra hier iets op de site wordt geplaatst, dan indexeerd Google de bewuste posting/topic.

Is het eenmaal opgelost en bij ons verwijderd, dan is het bij ons ook niet meer zichtbaar voor de buitenwereld.
Google kan het daarna niet meer indexeren en zal uiteindelijk in de zoekresultaten verdwijnen. Hoe lang dit gaat duren, dat hebben wij niet in de hand.
Naar boven

Opgelicht en je wilt hulp?
Zorg dat je dan Mijn Stappenplan invult. Een moderator zal deze voor je activeren en zal dan verschijnen onder in je eigen bericht.
Zonder stappenplan kom je niet in het overzicht te staan.
Ververs regelmatig je pagina, anders zie je geen reacties verschijnen.

edmo@opgelichtopinternet.nl
  IP Gelogd

fleuramber
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Re: Traceerbaarheid data "OpgelichtopInternet"
Reactie #2 - 03.06.2010 om 16:04:16

Ik ben ruim tien jaar geleden met iets in de media geweest en ben nog steeds te vinden via Google....
Naar boven

IP Gelogd 2
Pagina's: 1

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?