Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1
Jason op Speurders en duur telefoonnummer (Gelezen 2079 maal)

-Inge-
Full Member
Afwezig

Leugens hebt körte
bienties

Geslacht: female

Jason op Speurders en duur telefoonnummer
28.05.2010 om 19:18:18

Er is weer een nieuwe hype gaande die vooral autoverkopers gaat treffen.
Er wordt een bod gedaan op je auto en als je een reactie geeft dan krijg je de volgende melding:

Geachte heer/mevrouw,

We hebben interesse om de auto te kopen en te verkopen, we hebben een geinteresseerde die de vraagprijs wil betalen, en we hebben daarom een bod gedaan, kunt u vandaag nog contact opnemen zodat we zaken kunnen doen voor het weekend.

Om de kans van slagen op verkoop van uw auto zo groot mogelijk te laten zijn, melden wij uw auto gratis aan bij 12 betaalde websites. Tevens bieden wij het bij 30 autoinkoopbedrijven aan.

Uiteraard vindt mogelijke verkoop uitsluitend plaats tegen de door u vooraf gestelde minimum prijs. De kans dat u via ons tot verkoop van uw auto komt is groot. 80% van de auto’s waarvoor wij voor bemiddelen wordt tot tevredenheid van onze klanten binnen twee weken verkocht.

Indien u belangstelling heeft om op succesvolle wijze binnen een kort tijdsbestek uw auto te verkopen, verzoeken wij contact met ons op te nemen. U kunt ons bellen op 0513-744147

In afwachting van uw spoedige reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet

Jason

Als het nummer gebeld wordt dan krijg je een bandje met een doorverwijzing naar een duur 0900 nummer blijkt. Speurders onderneemt al actie als je een bod ontvangt. Er wordt gebruik gemaakt van mailadressen van sylconiamail.nl

Het schijnt dat ze nogal opdringerig worden als je niet belt of niet reageert.
Ik heb ook zo'n mail ontvangen, nou ik zal deze personen eens bombarderen met mails en sylconia.nl eens op de hoogte stellen.

Forum Speurders:
Klik

Groet
Inge
Naar boven

*** dat bent gien grappen, dat bent streken ***
  IP Gelogd
Pagina's: 1

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?