Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1 2 3 ... 12
Overzicht gedupeerden

Aangifte
Nr Forumlid Artikel(en) Bedrag / Terugbetaald Gebruikte
namen
Gebruikte
E-mailadressen
Gebruikte
IP-adressen
Gebruikte
Rekeningnummers
Proces Verbaal Nr
/HKS nummer (PL...)

01 elvira123 ugg abbie clogs € 154,00 / € 0,00 springstreet steve@springstreet.nl 477775918 PL1551.551.2010.6763 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
02 Anno71 Abercrombie Men..... € 110,00 / € 0,00 Springstreet.nl klantenservice@springstreet.nl 524590958 PL13RZ.3RZ.2010.792 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
03 JelleR Sneakers Vans E..... € 66,00 / € 0,00 Springstreet steve@springstreet.nl 83.98.128.45 524590958 PL0623.623.2010.1964 Aangifteformulier ontvangen
04 Rick45 Schoenen: Vans ..... € 66,00 / € 0,00 SDI Enterprises klantenser​vice@spring​street.nl 477775918 PL0800.800.2010.28014 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
05 29titia Abercrombie & F..... € 90,00 / € 0,00 Springstreet.nl SDI Enterprises klantenservice@springstreet.nl 524590958 PL1571 2010170527-1 Aangifteformulier ontvangen
06 scrapy timberland boot..... € 135,00 / € 0,00 steve klantenservice@springstreet.nl 524590958 PL195C.95C.2010.446 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
07 BartS Dr. Martens Sch..... € 157,00 / € 0,00 Springstreet klantenservice@springstreet.nl 524590958 PL1236.236.2010.5640 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
08 wie#g Abercrombie kid..... € 65,00 / € 0,00 www.springstreet.nl klantenservice@springstreet.nl 524590958 PL0930.930.2010.3914 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
09 evert111 Converse Chuck ..... € 73,00 / € 0,00 steve springstreet020@gmail.com 524590958 PL02DH 2010093685-1 Aangifteformulier ontvangenBrief afgedrukt
    € 916,00          

Ad Informandum
namen
Gebruikte
E-mailadressen
Gebruikte
IP-adressen
Gebruikte
Rekeningnummers
Status

01 guusgeluk UGG Beacon 43 1..... € 199,00 / € 0,00 www.springstreet.nl klantenservice@springstreet.nl 524590958 Overweeg aangifte!
02 MCMarleen Puma sneakers € 89,00 / € 0,00 Springstreet klantenservice@springstreet.nl 524590958 Overweeg aangifte!
03 Athora Een paar zwarte..... € 64,00 / € 0,00 Springstreet klantenservice@springstreet.nl 83.98.128.45 477775918 Overweeg aangifte!
04 Peter31 Kleding van A&F € 342,00 / € 0,00 Steve steve@springstreet.nl 477775918 Overweeg aangifte!
05 hoekeneesje Uggs Violet Bla..... € 164,00 / € 0,00 Steve steve@springstreet.nl 477775918 Overweeg aangifte!
06 pietsie Ugg Australia V..... € 164,00 / € 0,00 springstreet.nl klantenservice@springstreet.nl 83.98.128.45 524590958 Overweeg aangifte!
07 mb71 Schoenen: Conve..... € 94,00 / € 0,00 Usamerken.nl info@usamerken.nl 524590958 Overweeg aangifte!
08 lkok222 uggs schoenen € 146,00 / € 0,00 springstreet steve@springstreet.nl 477775918 Overweeg aangifte!
09 R.Vinckx Abercrombie & F..... € 85,00 / € 0,00 Springstreet.nl steve@springstreet.nl 477775918 Overweeg aangifte!
    € 1.347,00          

Afspraak Aangifte
namen
Gebruikte
E-mailadressen
Gebruikte
IP-adressen
Gebruikte
Rekeningnummers
Status

01 Chantillie Abercrombie wom..... € 80,00 / € 0,00 www.springstreet.nl springstreet020@gmail.com 524590958 Afspraak Aangifte
    € 80,00          

Geld terug
namen
Gebruikte
E-mailadressen
Gebruikte
IP-adressen
Gebruikte
Rekeningnummers
Status

01 Sieske Abercrombie and..... € 158,00 / € 158,00 Springstreet klantenservice@springstreet.nl 524590958 Geld terug
    € 158,00          

Het totale aantal bekende gedupeerden is 20, en het totale aantal aangiften is 9, wat een aangiftebereidheid geeft van 45.00 %.
Het totale schadebedrag is € 2.501,00, hiervan is opgelost of terugbetaald € 158,00, en blijft er over € 2.343,00.

Gebruikte namen
Klantenservice
SDI Enterprises
Springstreet.nl SDI Enterprises
Springstreet.nl
Springstreet020
Springstreet
Steve
Usamerken.nl
klantenservice
ladies4you.nl
springstreet.nl
springstreet
steve
www.springstreet.nl

Gebruikte rekeningnummers
477775918 SDI Enterprises/Springstreet.nl
524590958 Mollie BV

Gebruikte telefoonnummers
020-8943680

Gebruikte IP-adressen en tijdstippen
83.98.128.45

Gebruikte e-mailadressen

Klantenservice@springstreet.nl
Springstreet020@springstreet.nl
alles@springstreet.nl
info@usamerken.nl
klantenservice@springstreet.nl
mmansion@hotmail.com
springstreet020@gmail.com
springstreet020@gmmail.com
steve@springstreet.nl

Gebruikte advertenties
www.springstreet.nl
http://www.springstreet.nl/australia-australia-abbie-chocolate-leather-p-4024.html
http://www.springstreet.nl/abercrombie-fitch-abercrombie-gothics-mountain-light-heather-grey-p-3860.html
http://www.springstreet.nl/vans-vans-blackpewter-p-4126.html
http://www.springstreet.nl/converse-converse-chuck-taylor-star-skull-p-4006.html
http://www.springstreet.nl/converse-converse-star-core-black-monochrome-p-3690.html
http://springstreet.nl/
http://www.springstreet.nl/australia-australia-violet-black-p-1807.html
http://www.springstreet.nl/australia-australia-violet-black-p-1807.htmloptions={3}32
http://www.usamerken.nl/converse-mens-leather-p-1538.html
http://www.springstreet.nl/account_history_info.php/order_id/15570

Aanvullende informatie rond deze zaak

De getoonde gegevens mogen op geen enkele wijze worden gereproduceerd, anders dan op papier, zonder uitdrukkelijke toestemming van Opgelicht op Internet. ©2010
Springstreet.nl (Gelezen 22242 maal)

Sieske
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Springstreet.nl
16.06.2010 om 13:43:46

Ik wil eenieder waarschuwen om geen artikelen te bestellen bij Springstreet.nl of ladies4you.nl.
Dit bedrijf pretendeert diverse luxe artikelen te kunnen leveren uit Amerika, maar laat de levering van de artikelen achterwegen. Wel betalen, maar niks ontvangen. Ze reageren ook niet op mails, telefoontjes, of brieven. Inmiddels heb ik een klacht bij de ABN AMRO bank ingediend, daar loopt de rekening van de oplichter(s) en bij Mollie BV, zij verrichten de betalingen (ideal) voor de oplichter(s).
Overige gegevens zijn:
SDI Enterprises, Inc.

KVK 28098433
mmansion@hotmail.com
Zelf heb ik ook besteld in april jl, betaald, maar niks ontvangen en geen enkele reactie tot op heden ontvangen. Op het net kom je steeds meer klachten van het bedrijf tegen.
Naar boven

IP Gelogd

Boos1
Full Member
Afwezig

Geslacht: female

Re: Springstreet.nl
Reactie #1 - 16.06.2010 om 13:56:58

Op de site vanLadies4you staat op de begingpagina dat alle prijzen inlusief btw en verzendkosten zijn. Echter als je gaat bestellen, komt er nog eens 10 euro aan verzendkosten bij...........

[Mod. Het gaat hier om een andere webshop! Topicstarter heeft naar het banknummer gekeken en toen gedacht, dat het om dezelfde webshop ging. Banknummer is van Mollie, een betaalinstantie voor meerdere webshops.]
Naar boven

IP Gelogd

Divra
Global Moderator
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #2 - 16.06.2010 om 13:57:15

Sieske schreef op 16.06.2010 om 13:43:46:
Ik wil eenieder waarschuwen om geen artikelen te bestellen bij Springstreet.nl of ladies4you.nl.
Dit bedrijf pretendeert diverse luxe artikelen te kunnen leveren uit Amerika, maar laat de levering van de artikelen achterwegen. Wel betalen, maar niks ontvangen. Ze reageren ook niet op mails, telefoontjes, of brieven. Inmiddels heb ik een klacht bij de ABN AMRO bank ingediend, daar loopt de rekening van de oplichter(s) en bij Mollie BV, zij verrichten de betalingen (ideal) voor de oplichter(s).
Overige gegevens zijn:
SDI Enterprises, Inc.

KVK 28098433
mmansion@hotmail.com
Zelf heb ik ook besteld in april jl, betaald, maar niks ontvangen en geen enkele reactie tot op heden ontvangen. Op het net kom je steeds meer klachten van het bedrijf tegen.

Welkom @Sieske,
Onder jouw eigen bericht vind je een knop, die er zo uitziet: Mijn Stappenplan.

Wil je hierop klikken, de handleiding doorlezen en de gegevens zo compleet mogelijk proberen in te vullen.
Vul alléén de gegevens in, die bij jou door de verkoper zijn gebruikt.

Als je vragen hebt, mag je die op het topic stellen.

Als je klaar bent, mag je een berichtje op het topic zetten, dan worden de gegevens aan het overzicht hierboven toegevoegd.

Ik stuur een mail naar: mmansion@hotmail.com

Naar boven

IP Gelogd

Divra
Global Moderator
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #3 - 16.06.2010 om 14:10:38

@Sieske,

Ik heb de gegevens toegevoegd aan het overzicht.
Wil je nog even kijken naar het IP-adres? Ik stuur je per mail even een uitleg.

Nu zie je de button onder in je bericht staan.

Je kunt overwegen om aangifte te doen.
Klik hier voor info.

Nadat je aangifte hebt gedaan, kan je "mijn aangifte" invullen.
Klik pas op de knop, als je je aangiftepapieren bij de hand hebt!
Naar boven

IP Gelogd

Divra
Global Moderator
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #4 - 16.06.2010 om 14:22:32

Sieske schreef op 16.06.2010 om 13:43:46:

Je noemt twee webshops.
Weet je zeker, dat het hier om hetzelfde bedrijf gaat?

[Mod. Het gaat hier om twee verschillende webshops! Topicstarter heeft naar het banknummer gekeken en toen gedacht, dat het om dezelfde webshop ging. Banknummer is van Mollie, een betaalinstantie voor meerdere webshops.]
Naar boven

IP Gelogd

Sieske
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #5 - 16.06.2010 om 14:33:29

Ja en deze ook nog http://theavenue.nl/.
IP gegevens heb ik gemaild, kan het helaas zelf niet zo snel vinden.

Naar boven

IP Gelogd

Boos1
Full Member
Afwezig

Geslacht: female

Reactie #6 - 16.06.2010 om 14:42:39

http://www.ilocal.nl/nl/dranken/sdi-enterprises-inc/37175220261941

KVK levert bovengenoemd bedrijf op. Is dus een onderdeel van....
Naar boven

IP Gelogd

Sieske
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #7 - 17.06.2010 om 11:43:50

Na meer dan twee maanden radiostiltje, zojuist onderstaande mail ontvangen van Springstreet:

Beste Klanten van Springstreet.nl,

Wij ervaren problemen met ons email systeem. Wij hebben van meerdere klanten gehoord dat emails verstuurd zijn maar worden niet op gereageerd. Wij willen al uw vragen graag beantwoorden en verzoeken u ons alternatief email adres te gebruiken. Als u geen bericht heeft gekregen binnen 2 werkdagen, maak gebruik van onderstaande email adres.  

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice

We zijn benieuwd!

Naar boven

IP Gelogd

Sieske
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #8 - 17.06.2010 om 16:38:59

Het ongelooflijke is gebeurd.... Ik heb mijn geld teruggestort gekregen! Fantastisch!
Divra bedankt voor je hulp! En succes met de site!

Groetjes,
Sieske
Naar boven

IP Gelogd

Rosan
Senior Member
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Geslacht: male

Reactie #9 - 17.06.2010 om 18:54:18

Goed zeg!
Misschien is dit een idee om het goede werk van deze site te kunnen voortzetten? klik hier
Naar boven

IP Gelogd

Divra
Global Moderator
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #10 - 17.06.2010 om 18:54:26

Sieske schreef op 17.06.2010 om 16:38:59:
Het ongelooflijke is gebeurd.... Ik heb mijn geld teruggestort gekregen! Fantastisch!
Divra bedankt voor je hulp! En succes met de site!

Groetjes,
Sieske

Dat is een mooi bericht Sieske! Ik heb het overzicht aangepast.
Dit topic gaat op slot en zal worden verwijderd.

Naar boven

« Laatste Wijziging: 21.06.2010 om 12:28:21 door Divra »  
  IP Gelogd

guusgeluk
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Opgelicht voor 199 euro door www.springstreet.nl !
Reactie #11 - 18.06.2010 om 10:18:52

1 juni heb ik een bestelling gedaan van 199 euro bij Springstreet.nl.
Het waren Ugg Beacon die op voorraad waren en binnen enkele dagen verstuurd konden worden, geen wachttijd .
(zie http://www.springstreet.nl/aanbiedingen-c-46.html?page=2&sort=products_sort_orde...)

Daarna nog een mailtje gestuurd of alles goed was gegaan, maar niets meer....daarna nog verschillende pogingen gedaan om kontakt met ze te krijgen, maar zonder succes.
Even gegoogled en alleen maar klachten over Springstreet over niet leveren en dergelijke.
Inmiddels kontakt opgenomen met Mollie BV en gelijk daarna een  telefoontje gehad van Steve van Springstreet.nl..hij beloofde diezelfde dag het geld terug te storten, dit is inmiddels 8 dagen geleden, wederom is er weer geen kontakt te krijgen...
Ik wil mijn geld terug en iedereen waarschuwen om niets daar te kopen!

Gisteren voor het eerst een emailtje gekregen met als tekst (naar mijn idee gewoon om klanten aan het lijntje te houden) :
--------------------------------------------------------------------------------
----

Wij ervaren problemen met ons email systeem. Wij hebben van meerdere klanten gehoord dat emails verstuurd zijn maar worden niet op gereageerd. Wij willen al uw vragen graag beantwoorden en verzoeken u ons alternatief email adres te gebruiken. Als u geen bericht heeft gekregen binnen 2 werkdagen, maak gebruik van onderstaande email adres.  

Klantenservice

--------------------------------------------------------------------------------
-
Met vriendelijke groet,
Annemarie van Barneveld
Naar boven

IP Gelogd 2

Divra
Global Moderator
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Re: Opgelicht voor 199 euro door www.springstreet.nl !
Reactie #12 - 18.06.2010 om 10:28:01

guusgeluk schreef op 18.06.2010 om 10:18:52:
Het waren Ugg Beacon die op voorraad waren en binnen enkele dagen verstuurd konden worden, geen wachttijd .
(zie http://www.springstreet.nl/aanbiedingen-c-46.html?page=2&sort=products_sort_orde...)

Daarna nog een mailtje gestuurd of alles goed was gegaan, maar niets meer....daarna nog verschillende pogingen gedaan om kontakt met ze te krijgen, maar zonder succes.
Even gegoogled en alleen maar klachten over Springstreet over niet leveren en dergelijke.
Inmiddels kontakt opgenomen met Mollie BV en gelijk daarna een  telefoontje gehad van Steve van Springstreet.nl..hij beloofde diezelfde dag het geld terug te storten, dit is inmiddels 8 dagen geleden, wederom is er weer geen kontakt te krijgen...

Gisteren voor het eerst een emailtje gekregen met als tekst (naar mijn idee gewoon om klanten aan het lijntje te houden) :
----

Klantenservice

-
Met vriendelijke groet,
Annemarie van Barneveld

Welkom @Guusgeluk,
Heb je al een mail gestuurd naar dat nieuwe emailadres?
Onder jouw eigen bericht vind je een knop, die er zo uitziet: Mijn Stappenplan.

Wil je hierop klikken, de handleiding doorlezen en de gegevens zo compleet mogelijk proberen in te vullen.
Vul alléén de gegevens in, die bij jou door de verkoper zijn gebruikt.

Als je vragen hebt, mag je die op het topic stellen.

Als je klaar bent, mag je een berichtje op het topic zetten, dan worden de gegevens aan het overzicht hierboven toegevoegd.
Naar boven

IP Gelogd

Loganas
Junior Member
**
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Geslacht: male

Re: Opgelicht voor 199 euro door www.springstreet.nl !
Reactie #13 - 18.06.2010 om 10:33:03

guusgeluk schreef op 18.06.2010 om 10:18:52:

----

Klantenservice

-
Met vriendelijke groet,
Annemarie van Barneveld

Ik hoop (en eerlijk gezegd denk ik het ook) dat het geen oplichting is. dit omdat ze de eerste gedupeerde ook meteen terug hebben betaald na die mail.
Naar boven

Kreet van de week: It is more important to know where you are going than to get there quickly. Do not mistake activity for achievement.
  IP Gelogd

guusgeluk
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #14 - 18.06.2010 om 10:44:54

Heb inmiddels mensen gesproken die al maanden op hun geld zitten te wachten...zelfs iemand die al 11 mnd geleden uggs heeft gekocht bij hem...kortom hij betaalt sommige mensen (naar mijn weten 2 gevallen) terug, dus volgens mij is het dan wel oplichting.

Ik heb hem idd gistermiddag gelijk weer gebeld en gemaild op het nieuwe email adres.
Naar boven

IP Gelogd 2
Pagina's: 1 2 3 ... 12

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?