Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpLog InRegistreer Doneren? Contact FAQ/Veel gestelde vragen Verzekerdopinternet  

Laat uw waardering blijken, doneer! (klik hier)

De beste & goedkoopste PrePaid Simkaart. Klik hier ! ! !
Pagina's: 1
Willem de Groot/fun4two/4alles (Gelezen 3471 maal)

amiera10
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Willem de Groot/fun4two/4alles
25.06.2010 om 10:05:32

via een datingsite in contact gekomen met Willem de Groot te Harderwijk, bekend onder het profiel fun4two(datingsite) en op zijn msn 4alles. Vader van 2 kinderen  zoon en dochter leeftijd 15 en 16. Werkzaam bij de KNVB, is hij alleen niet bekend.
Paar maal via de datingsite gemaild daarna via msn. vlotte babbel, wil wel heel snel een afspraakje om elkaar te ontmoeten en het liefst een weekendje of een nachtje. Hij reserveert het hotel en op de dag dat je heb afgesproken dan zorgt hij ervoor dat hij later bij het hotel is als jij. Inchecken bij aankomst , check jij vast in .De foto's die hij laat zien op zijn profiel zijn zo dat je hem wel ziet maar niet heel dichtbij. Hij wil het liefst eerst sex . Hij is dus 18 kilo zwaarder als op de foto's , maar goede uitleg daarvoor, knie operatie prednison gehad. Op zich een leuke date, niets geen arwaan . Dus hij brengt het heel gehaaid. Naderhand weer mail contact , hoe het gesprek ook gaat hij breng het steeds op een weekendje weg. Dus weer wat afgesproken of ik deed reserveren nou ok betalen is toch bij aankomst en hij zou betalen dus gereserveerd. Eerst mailde hij heel af en toe en sms en nu wordt het heel vaak , kan nu ook ineens op de dag sms en en mailen , hoe dichter bij het weekend des te enthousiaster wodt hij . Wil ook van alles weten wat ik voor sex fantasieën heb. Hij wist in de buurt van het hotel een parenclub , daar zouden we ook naar toe gaan. Hij wilde dat ik dan opdrachten uitvoerde en als ik die uitvoerde zou hij alles betalen. Ik heb hem gezegd dat ik daar niet in mee wilde gaan. Een paar uur later kreeg ik een mail dat hij waarschijnlijk naar Zuid Afrika moest(voor het voetbal KNVB) omdat een collega die daar zat naar huis moest familie omstandigheden. En hij was de aangewezen persoon , en dat het voor mij niet zo leuk zou zijn om te horen. In mijn mail aan hem heb ik gezegd dat ik zeker niet leuk vond en dat ik het fijn had gevonden als hij dit telefonisch even had gezegd. Nou toen had ik het gedaan, ik zeurde en mijn mailtjes waren verwijtend . Terwijl hij een paar dagen ervoor nog niet tevreden was met het feit dat ik nog niet wist of ik hem for ever wilde. toen ik hem in de mail vroeg om zorg te dragen voor de betaling van het hotel. Kreeg ik te horen dat zijn baan belangrijker voor hem was en dat hij besloten had dat hij geen contact meer met me wilde en owee als ik het durfde om hem nog te bellen of te mailen dan zou hij maatregelen nemen.
Voor mij weer een les lijkt wel of ik zulke personen aantrekt. Het vertrouwen in de goedheid van de mannen krijgt wel weer een behoorlijke oplawaai.Ik hoop op deze manier toch wat vrouwen te behoeden voor hem. Wij is alleen uit op een wip die hem niets kost.
Naar boven

IP Gelogd

Boos1
Full Member
Afwezig

Geslacht: female

Re: Willem de Groot/fun4two/4alles
Reactie #1 - 25.06.2010 om 10:22:58

fun4two is een parenclub, dus niet zo gek dat alles om sex gaat toch ?

Hopelijk heb je meer geluk als je je op een datingsite inschrijft met wat meer niveau  Knipoog

Naar boven

IP Gelogd

amiera10
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #2 - 25.06.2010 om 10:27:36

nou dat wist ik dus niet zo zie je maar weer
Naar boven

IP Gelogd

Boos1
Full Member
Afwezig

Geslacht: female

Reactie #3 - 25.06.2010 om 16:04:12

Het feit dat een nieuwe "date" al bij een eerste ontmoeting een nacht of weekend in een hotel wil doorbrengen, zegt toch al genoeg, lijkt mij.  Huh

Naar boven

IP Gelogd

tup
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #4 - 05.11.2011 om 17:50:24

beste amiera, pas beter op jezelf en maak geen afspraakjes in een hotel met een man die je niet kent. Als je jezelf als "waardeloos" zo maar in de aanbieding gooit, wordt je ook als waardeloos behandeld.

Je had al eerder argwaan, omdat meneer zeurde. Als iemand zeurt, dan is het een zeur. Niet mee omgaan. Zoals deze meneer zijn er honderdduizenden. Je bent meer waard dan zo'n type. Gedraag je er dus voortaan naar.

groetjes,

Tup
Naar boven

IP Gelogd

Pennywise
Junior Member
**
Afwezig

Reactie #5 - 06.11.2011 om 00:34:11

tup schreef op 05.11.2011 om 17:50:24:
beste amiera, pas beter op jezelf en maak geen afspraakjes in een hotel met een man die je niet kent. Als je jezelf als "waardeloos" zo maar in de aanbieding gooit, wordt je ook als waardeloos behandeld.

Je had al eerder argwaan, omdat meneer zeurde. Als iemand zeurt, dan is het een zeur. Niet mee omgaan. Zoals deze meneer zijn er honderdduizenden. Je bent meer waard dan zo'n type. Gedraag je er dus voortaan naar.

groetjes,

Tup

Goed advies. Of het zo'n anderhalf jaar later nog zinvol is laat ik maar even in het midden.
Naar boven

Excuse me, ma'am. Is your refrigerator running? *gasp* It IS? Well, you better go catch it before it runs away! A-ha! A-ha! A-ha!
  IP Gelogd 2
Pagina's: 1

Vrienden van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?