Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Nieuws:
  HomeHelpZoekLog InRegistreer Doneren?  

Oproep: Omroep Max zoekt gedupeerden voor het programma: Meldpunt! (Klik Hier)

Voor een goede en goedkope PrePaid Simkaart. Klik hier ! en steun tevens Opgelichtopinternet.nl.
Pagina's: 1
Speurhond heeft zich aangemeld (Gelezen 361 maal)
Speurhond
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Geslacht: female

Speurhond heeft zich aangemeld
23.07.2010 om 16:02:55

Hallo allemaal!

Dat ik ben opgelicht is mij gelukkig (nog) bespaard gebleven maar ik lees wel een tijdje mee op dit forum. Wat mij verbaast is dat het in godsnaam mogelijk is dat er van die figuren rondlopen die de boel zo aan het oplichten zijn en nog een grote mond hebben ook. Kinderspaarpotjes en mensen met een beperkt budget worden zo ontdaan van hun zuur gespaarde centjes.

En het ergste van het geheel vind ik nog wel dat het oeverloos kan doorgaan. Dat sommige figuren er ook nog mee weg komen met hun dik gevulde smoezenboeken. Dat meiden en jongens die hun verjaardagsgeld of hun verdiende vakantiegeld in rook op zien gaan.

En inderdaad als het te mooi is om waar te zijn dan is dat het ook. Maar het blijft toch heel erg aanlokkelijk als er door een mooi verhaal iets goedkoop wordt aangeboden. En dat daar door die figuren gewetenloos kunnen toeslaan.

Vandaag zat ik mij hier over behoorlijk boos te maken en toen dacht ik bij mij zelf: Waarom meld ik mij zelf niet aan en misschien kan ik ook wel mee speuren naar figuren die niet helemaal fris zijn en misschien daarmee voorkomen dat er meer slachtoffers worden gemaakt.

Groeten Speurhond.
Naar boven

IP Gelogd
Edmo
Global Moderator
Afwezig

Re: Speurhond heeft zich aangemeld
Reactie #1 - 23.07.2010 om 16:18:57

Speurhond schreef op 23.07.2010 om 16:02:55:
Hallo allemaal!

Dat ik ben opgelicht is mij gelukkig (nog) bespaard gebleven maar ik lees wel een tijdje mee op dit forum. Wat mij verbaast is dat het in godsnaam mogelijk is dat er van die figuren rondlopen die de boel zo aan het oplichten zijn en nog een grote mond hebben ook. Kinderspaarpotjes en mensen met een beperkt budget worden zo ontdaan van hun zuur gespaarde centjes.

En het ergste van het geheel vind ik nog wel dat het oeverloos kan doorgaan. Dat sommige figuren er ook nog mee weg komen met hun dik gevulde smoezenboeken. Dat meiden en jongens die hun verjaardagsgeld of hun verdiende vakantiegeld in rook op zien gaan.

En inderdaad als het te mooi is om waar te zijn dan is dat het ook. Maar het blijft toch heel erg aanlokkelijk als er door een mooi verhaal iets goedkoop wordt aangeboden. En dat daar door die figuren gewetenloos kunnen toeslaan.

Vandaag zat ik mij hier over behoorlijk boos te maken en toen dacht ik bij mij zelf: Waarom meld ik mij zelf niet aan en misschien kan ik ook wel mee speuren naar figuren die niet helemaal fris zijn en misschien daarmee voorkomen dat er meer slachtoffers worden gemaakt.

Groeten Speurhond.

Welkom Speurhond,

Zoals je al hebt kunnen lezen is er genoeg te doen. Lees vooral de andere berichten in de topic's en mocht je vragen hebben, stel ze gerust  Knipoog
Naar boven

Opgelicht en je wilt hulp?
Zorg dat je dan Mijn Stappenplan invult. Een moderator zal deze voor je activeren en zal dan verschijnen onder in je eigen bericht.
Zonder stappenplan kom je niet in het overzicht te staan.
Ververs regelmatig je pagina, anders zie je geen reacties verschijnen.
  IP Gelogd
sjaantje178
Senior Member
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #2 - 23.07.2010 om 20:22:40

welkom@nieuwe speurhond Knipoog
Naar boven

IP Gelogd
mathpat
Global Moderator
Afwezig

Geslacht: male

Reactie #3 - 24.07.2010 om 12:39:12

Speurhond schreef op 23.07.2010 om 16:02:55:
Hallo allemaal!

Groeten Speurhond.

Welkom Speurhond,

Citaat:
En het ergste van het geheel vind ik nog wel dat het oeverloos kan doorgaan

Door bijdrage's zoals die van jou en andere helpers (leden en mods) kunnen we in ieder geval bijdrage aan het in toom houden.
Naar boven

IP Gelogd
Woozy
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #4 - 25.07.2010 om 17:41:18

Ik doe ook mee Melig

Ben ook van de week flink opgelicht.. huil
Naar boven

IP Gelogd
Marjo.
Gold Member
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #5 - 25.07.2010 om 18:05:42

Woozy schreef op 25.07.2010 om 17:41:18:
Ik doe ook mee Melig

Ben ook van de week flink opgelicht.. huil

@Woozy, ik zie nog geen topic van jou, twijfel je nog?
Naar boven

IP Gelogd
Woozy
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #6 - 25.07.2010 om 20:51:09

Nou, ik weet niet precies waar ik moet gaan beginnen.

Momenteel heb ik een product aangeschaft (307 euro) en is geleverd maar totaal anders als dat er aangeboden werdt.
Groots gedeelte is kapot...

De verkoper blaft je af bij de mailtjes die je stuurt....

Waar zou ik zon topic kunnen starten?
Naar boven

IP Gelogd
Marjo.
Gold Member
Aanwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #7 - 25.07.2010 om 20:55:35

Woozy schreef op 25.07.2010 om 20:51:09:
Nou, ik weet niet precies waar ik moet gaan beginnen.

Momenteel heb ik een product aangeschaft (307 euro) en is geleverd maar totaal anders als dat er aangeboden werdt.
Groots gedeelte is kapot...

De verkoper blaft je af bij de mailtjes die je stuurt....

Waar zou ik zon topic kunnen starten?

Woozy, dit betreft een geschil.
Je kan dan beter een topic starten bij www.belazerdophetnet.nl
Die behandelen geschillen.
Naar boven

IP Gelogd
Woozy
Nieuw OOI lid
*
Afwezig

Supporter
OpgelichtOpInternet.
nl

Reactie #8 - 25.07.2010 om 21:06:45

Oke,

Dank u voor de reactie en de tip!
Naar boven

IP Gelogd
Pagina's: 1

Sponsors van OpgelichtopInternet.nl: Uw bedrijfnaam en logo hier?